Central Park

We know
how to grow

We geloven in

Opmerkelijke vooruitgang wordt gekenmerkt door focus en een vast geloof in eigen waarden en overtuigingen. Consequent en moedig waargemaakt.

De oprichters van Central Park, Rogier Schut, Joris van Zoelen en Joost van Zoelen, delen één passie: groei! Groei van mensen, van groepen mensen, van ondernemingen! Veel in hun leven hebben ze ingezet om die groei, dat groeiproces te doorgronden. Wat drijft mensen die ambitie omzetten in groei. Wat drijft ondernemers die ondernemingsambities omzetten in ondernemingsgroei. En wat drijft  mensen die zich verbinden met die bouwers? Die samen een krachtige, homogene bedrijfscultuur bouwen en versterken. Die van een onderneming een ‘winning company’ maken?

Slechts 20% van alle business concepten bereikt glansrijk de eindgebruiker. Succes eist 100% resultaten!

Kernfactoren bij ontwikkeling, vooruitgang, succes zijn strategie en structuur. Het blijkt dat 60% van alle van economische concepten (onderneming, business, marketing, communicatie, etc.) ingrijpend verminkt op de ondernemingsvloer en dus in de markt terecht komt. Twintig procent is licht beschadigd en de laatste 20% komt glansrijk door het proces.  Oorzaak ligt in de verwoestende werking van verschillende opvattingen en inzichten van de diverse betrokkenen in het realisatieproces. Met de beste bedoelingen en…..het eindresultaat is te vaak een tandeloze tijger. Een zwakke marktpropositie met gebrek aan magie, aan Positive Outstanding Power (POP). Resulterend in  onvoldoende penetratie, lage marge, lage winst en onvoldoende cashflow. Met geen of te weinig prestatie en dus beperking van groei en bedreiging van het voortbestaan. Verbetering is dringend nodig en beslist mogelijk. Succes wordt gekenmerkt door focus en een vast geloof  in eigen waarden en overtuigingen. Consequent en moedig in de praktijk gebracht. Succes neemt alleen genoegen met 100% resultaten.